İzleyiciler

Contact

BANA ULAŞMAK İÇİN: mymyprincesss@hotmail.com/// Instagram: @myprincesss Twitter:@my_myprincess

28 Haziran 2012 Perşembe

2 Cici BloG Tavsiyesi!!!


Benim sevgili arkadaşım Duygucum ,
çok tatlı bir blog açmış kendine, üstelik el emeği göz nuru olan kendi yaptığı tasarımlarını sizlerle paylaşıyor, 
henüz çok  yeni olmasına rağmen yepyeni tasarımlarıyla sizlerin beğenisine sunacak..
ben bu sandaletlere ve Mickey' li babetlerine bayıldım, 
hemen almak istiyorum...;)
bu nefis ürünlere sahip olmak ve duygunun bloğuna ulaşmak isterseniz 
Burdan buyrun:



**********************************



Diğer bir emek insanı olan, sevgili arkadasım Neşe birbirinden güzel tasarımlarına Hayat vermiş!!
Hepsi birbirinden güzel mutlaka bir göz gezdirin derim.. 
Bu harika tasarımlara sahip olmak olmak isterseniz Neşe hanım'ın sayfasına burdan ışınlanın...




5 yorum:

Venüsün Dünyası dedi ki...

Duygunun bloguna ışınlanıyoruuuum ayakkabılar harika ! :)

BÜTÜ dedi ki...

ne güzel tavsiyeler böyle :)

darkolivee dedi ki...

çok cici şeyler var harika
paylaşım için teşekkürler

sevgiler

Bak Bu Harika dedi ki...

güzel sitelermiş beğendim. Teşekkürler

Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com
http://www.facebook.com/harikadekorasyon

Gurme Şirine dedi ki...

canım arkadaşın çok marifetliymiş...
hemen bloguna ziyarete gidiyorum...
teşekkürler...
kocaman sevgiler...